Sabtu, 27 September 2008

Yeah, Trial SPM Dah Habis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


yes, trial spm dh abih, mknenyer......aku leh update blog aku lgi.......huhuhu, aku sdih gak...tpi apakan daya, masa tak akan kembali, hancur musnahlah, semuanya.........hahahahaha(p. ramlee dtg ttibe, sorry..) eh, aku nk citer, mse trial spm, aku dduk dpn meja cikgu.....punya cuak smpai nk toleh kiri kanan tkut lak.....apalgi klau auntie va mngwas, fuh.....bnafas pun susah. tu xper lgi, klau aku dpt ktas result nnti, mcam langit jatuh....result aku teruk giler...........hahaha, coefficient (ranking) aku confirm jatuh.....plizzzzzz, aku xnak fail sbjek yg aku ske. add math, math, BM, fizik, sejarah (eh, bila lak sejarah aku minat?) yg jlas......trial dah abih, spm ada lgi.
ntahlah, raya makin dkat, aku mkin sdih gak. yelah, coz ni raya terakhir aku dgn kwan2 aku dr bts, coz next year....ktrang ke destinasi masing2.....so sdih gak lah tu. di sebalik kesedihan aku tu, ada rasa gmbira lak, ntahlah. apakah ini namanya cinta atau sebaliknya, tapi aku kian berasa ada cinta di dalam hati.....aku jmpe someone yg insyaAllah mggantikan pngwas tu. tpi cam biasa, aku xberani mengutarakan niat aku tu. yelah, aku ni kan pemalu......(huhuhu, pemalu kt certain2 org jer), tkut lak klau aku ckap kt dia, dia lak yg lari drp aku. pdhal dr f4 aku tmimpi2 utk bsama dgn dia, tpi aku de pngwas tu. aku bkannya playboy cam ************************, so...aku setia jer dgn pngwas tu.
huhuhuhuhu, aku nk siap2 nk buka pose. esok, aku citer lgi. assalamualaikum, see ya!!!

Tiada ulasan: