Khamis, 2 Oktober 2008

Satu Hari Di Hari Raya......................


Get Hari Raya Graphics Here

hello.......hohoho, selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin....sori, aku tlupe nk update blog aku mse mlm raya tu, coz aku busy skit jer, hahaha. apa2pun, raya dh smpai skang ni, so aku mnfaatkan peluang ni utk ucapkan selamat hari raya kan? aku rncananya blik kg ke negeri sembilan rabu ni, lpas solat eid, tpi ayah aku lak nk rest jap, so aku join skali.....eh, skali ktrang btolak pkl 2pm, lmbat tu.......dhlah jlan sesak giler(aku fikir 1 syawal xde sesak cmni), pastu lak aku nk tdo tpi xleh lak.........so, ayah aku rehat jap kt R & R seremban arah selatan. yg aku xperasan mse parking tu, sblah kereta ayah aku tu adalah kereta org yg nyanyikan lgu 'satu hari di hari raya'.........hah, korang teka siapa? aku nk tegur dia, tpi aku dlm kereta, nk kuar lak, skali dia msuk blik dlm kereta.....yelah, xkan artis nk tayang muka lama2 kt tmpat awam, kang pasal2 rmai lak yg perasan dia, pastu kne serang.....so, baik aku biar jer dia. yg aku igt, kereta dia toyota harrier silver, no kereta BJR 1961......(sorry, aku teringat lak sifu, hahaha)
ktrang tnggalkan R & R tu pkl 4.30pm, lpas solat jamak, bru ktrang gerak......smpai kt kg pkl 5pm.....aku nk rehat xnk lak, coz bising giler rumah mse tu. so, aku layan radio, dgr lagu raya.....actually aku n family blik kjap jer, coz ayah aku byk keje. pkl 9, bru aku n family blik KL. perasaan aku? aku demam......huaaaaaaa, ntahlah...mybe sbab ari tu jer aku xsntuh com, so aku 'demam'...atau aku x chat dgn dia kt ym kot, atau aku xmsg dgn dia kot, atau ....................................
apa2pun, jumaat ni dia kte nk blik kg dia...so, aku xdpt ym dgn dia, huhuhu....xper, insyaAllah dia blik sabtu ni, mse tu dia on9 atau ahad tu........apa-apa jelah, aku blur skang ni. assalamualaikum, see ya!!!

Tiada ulasan: