Jumaat, 15 Ogos 2008

Glory Glory Man United, And Malaysia Will Win Their First Gold!!!!!


hello, hahahahaha, aku ske, aku ske......oops, sblum aku citer npe aku ske, aku citer dhlu last day before holiday week tdi, ok? aku smpai ke skul pkl 7.15 dgn fahmi, cam bese assembly, abih tu naik klas......puan hanim ajar kitorang BM, ajar seloka pak pandir......ada lak keje mse cuti ni, boringnyer..........abih mse BM lak, biologi, but teacher is absent today(eh, xkan lak teacher xsabar2 nk balik kg?) pastu mse rhat lak, aku, anas n fahmi mrayau2 kt kantin.....yelar, hari last skul, so uat apa2 yg kitorang ptut uat sblum mse cuti nnti xleh uat, ya kan? abih rhat, mse addmath lak.....bncang soalan addmath yg teacher bgi kt klas kmrin......mse english lak, puan selva xder mood nk ajar kitorang(alahai, sblum ni mne de dia ajar kitorang, yg de bgi exercise n uat sblum mse dia abih....itu jer).....yeah, the bell rings means the holiday is starts, hahaha.....apa2pun yg uat aku xsabar2 nk cuti ni, hehehe, adelar....xkkan citer kt cni(actually aku xtau nk uat pe mse cuti ni...huhuhu). eh, aku ingat lak, ptg ni de semifinal badminton yg chong wei lwn hyun il dri korea....fuyoh, aku n anas tgk kt umah aku, myaksikan malaysia menang 21-18, 13-21, 21-13.....yes, siapa lwn dia, sama ada lin dan atau chen jin(kdua2nya dri china)....lgi 1, manchester united lwn newcastle united kt old trafford ahad ni.....yeah, sokong MU n Malaysia.....esok lak, aku gi jmuan akhir thn kt times square lak......yes...apa2pun, aku nk tdo awl, coz nk gi jmuan tu, ok...assalamualaikum, see ya!!!

Tiada ulasan: