Sabtu, 16 Ogos 2008

Pix 4 'Jamuan Kelas.....hahahahaha, i love it!!!!!!!!!!'

yang ini? entah, aku lupa.
dari kiri(membelakang): rachel, lynn, aku, nizam, aliff
dari kiri(menghadap): dyah, fqa, nada, fikri

masa ni, aku (kiri), roy(dua dari kiri) dengan fikri (tiada nampak) akan buat perlawanan siapa makan makaroni paling cepat. aku menang, tetapi dibatalkan kerana aku menang tanpa menelan habis makaroni itu. dan roy adalah pemenangnya

aku tak tahu apa yang terjadi.....
dari kiri: nada, fikri, masbab, mel, trah(berdiri), tika
kamal membelakang kamera

yang ni lak, lumba siapa yang paling laju taip lirik lagu negaraku guna handset masing2, siapa yang join? aku, nizam, aliff, fikri, roy. dan fikri menang
aku tak tahu lak......
dari kiri: liyana, trah, tika, mel

pasangan paling best tahun ni, padmini dan fareez

jejaka paling tampan, rebutan tahun ni, hahahahahaha...............so jeles tau!!!
dari kiri: harris, aliff, nizam, aku

fareez ambil gambar ni.....masa aku tengah mengunyah makanan lak tu.....
dari kiri: nizam, aku, lynn, masbab, fikri

apa yang kau buat, roy? kamal lak menghalang roy.......sungguh menakutkan
lynn, kau buat muka comel lak masa makan..............dah tahu kau pening

dua adik-beradik, akak lak penyeri sukma, adik lak siti nurhaliza..........hahahahahaha

gambar ni, aku tak perasan.....so maknanya girls jer ambil gambar, hahahahaha...........
dari kiri: dyah, fqa, pad, nada, ieka, rachel

aku sengaja letak last yang satu ni, sebab gambar ni adalah yang paling best tau.......hahahahaha
dari kiri: dyah, fqa, pad, nada

Tiada ulasan: