Ahad, 31 Ogos 2008

Hello..............sori xder citer


hello, aku dh lme x update blog aku nih....well, don't you know me? i'm now busy, so busy......hohoho(gelak orang kaya). yelar, aku dhlah busy mgu ni.......pastu lak mse aku cam xder nk update blog(tpi utk fifa07 lak aku ada......hahahahaha). so, ak citer jer dri ari isnin smpai jumaat sblum puasa.....ok?
isnin, 1st day after holiday, aku dtg dgn muka selamba.....mcam biasa jer, study study n loiter.....huhuhu, tu yg aku ske......apa2pun, ustazah xmsk2 dri bln lpas....ntahlah, bersalin kot. yg penting sekali, abih jer skul, ada lthan drama......coz ktrang lwn esok...hah, cam hampeh, xserius, pastu main2 lak......xder cooperative lngsung. tu yg uat aku xske. apa2pun, SELAMAT berjaya buat kawan-kawanku. chaiyok2!!!!
selasa lak, ktrang yg lwn tu, pagi2 dh ada kt stesen lrt bts, roy kte pkl 7 dh gerak, tpi pkl 7.10 yg ada aku,aliff, hidayah, nada n athirah....hah, roy kte dtg awl, dia lak dtg pkl 7.30.....smpai kt venue tu, ktrang rehat jap......turn ktrang actually pkl 11.30, tpi ktrang yg semangat juang tingi ni dtg awl lak. xper tu......hehehe, abih pkl 2.30, ktrang blik mse hujan yg turun bagaikan air mata(ini bukan lagu sudirman tau...), apa lagi, redah aja!!!aku n yg lain redah smai kt stesen kuala lumpur......apa2pun, mmg best.......
rabu lak, team drama tu xdtg ke skul coz kne amik hadiah.......tpi, coz amik hdiah tu pkl 1.00, so ktrang sume pakat gi times square.....but bowe n hidayah xdpt dtg coz ada hal. apa2pun, mmg best......yg best tu, smpai sesat.....nnti aku citer dlm part yg lain....
khamis lak, ktrang bce yasin, study biologi, mathematics, fizik n BM......yela, cam biasa.......apa2pun, jumaat lps adalah hari utk larian merdeka, ni yg aku ske...tpi atas dasar kesilapan memilih kasut, maka aku kalah gak dgn fahmi n anas.........xper, thn dpn xder lgi, so aku dpt real-x lah.......
tu jer rangkuman a.k.a intisari citer aku mgu lpas......apa2pun, assalamualaikum, see ya!!!

(to nurhidayah, thanks a lot because you borrowed me your novel. seriously, i am so happy.....but after i read it, i become so feeling.....i don't know, but this novel touched my heart and feeling)

Tiada ulasan: