Selasa, 14 Oktober 2008

It Has Taken A Long Time To Hiding, My feeling and Love in Heart......


hello, aku xsmpat nk update blog aku jumaat mse tu coz mlmnya, ktrg gi msjid negara.....apa2pun, jumaat tu mmg aku rse, xnklah igt lgi. ada mslh PRS utk uat jmuan, ktrg tpaksa ulang-alik jmpe ckgu, pastu kne mrah lak...ish, aku mmg geram btul dgn org2 yg uat aku geram ni. apa2pun, aku ckup bngga gak coz aku kne pnggil utk anugerah sejarah, add math n math yg dpt A.....bkn calang2 org tu, wlau sejarah aku A2, tpi aku 3rd highest kt klas. add math lak, aku dpt A2, tpi hnya 2org jer dpt A, aku n fareez (A1). math lak, aku n nizam kongsi highest (96), eh, dia highest gak, ish ish ish, xsngke lak aku....mmg aur bertemu tebing.
mse BM, ktrg just borak2, pastu bio lak, ckgu just bncang soalan. aku igt, mse ktrg gi mkmal bio yg biasa tu, dia cam pndang aku, mse aku pndang dia, dia cam melengah. aku xtau, dia nk ker xnk. rehat, tu sbab aku bengang giler. nk settlekan jmuan ni pnyer hal......mmg pning, tau x? abih rhat, add math just borak2 (aku rse, jumaat ni hari borak2 jer), english jer study, itupun cam borak2.
mse blik, aku stay kt sklh coz nk tgu dia, skali xdpt lak jmpe....igt lak aku, dorg sume gi msjid negara, so dptlah aku luahkan. mmg aku xtau nk ckap pe, aku cam berat lidah. akhirnya amse nk blik tu, aku n fahmi tgu dia dpn msjid. sdg syok tgu dia, ktrg xder opik nk borak, fahmi buka citer 'ariff, inilah masanya untuk kau luahkan semua isi hati kau'. tau x, punya kuat ckit volume dia ckp tu, xperasan lak dia lalu sblah ktrg, pndg aku cam mrh jer. apalagi, bkn dia yg aku kjar, fahmi yg aku tibai....hahaha
kt bas lak, aku nk tgu smpai kt skul wlau dh mlm, skali lidah lak berat. so mknenyer, peluang terlepas. huhuhu, mmg mgkuk hayun btul citer n pngalaman aku jumaat ni. apa2pun, good luck for PMR candidates......assalamualaikum, see ya!!!

Tiada ulasan: