Khamis, 16 Oktober 2008

We Are A Couple In My Dream, We Look So Romantic, We're Fallin' Love.....


hello, sori aku xdpt update blog aku mse isnin hingga rabu lpas, coz concentrate SPM (yelah tu, hahaha). apa2pun, hari ni aku nk citer psl khamis, aku rse aku ok gak dgn hari ni. yelah, dtg jer sklh, pljar form 3 dgn 5 jer yg ada, tpi xkanlah form 3 ni nk join skali kebahagiaan ktrang sumer, coz kn PMR skang ni. so, yg jelas, ktrang ni (form 5) jer yg pnyer sklh. korang igt x last week mse aku injured tu? so skang ni aku revenge, tpi bkan dgn cara yg sme. aku hatrik utk kali pertama...hahaha. sygnya, tu xdpt tlg 5bestari utk mng. ktrang kalah 3-5. eh, mknenyer aku jarng sumer gol utk bestari, hahaha. 1st time tu...secara terperinci, anas bkak jaringan seawal minit 1. pastu aku gol 3 mnit kmdian hasil assist org yg silap kpada org yg silap (trus dia xnaik ke atas jadi attacking). pastu aku gol lgi jarak jauh, mngulang cara sama mse aku gol 28 julai tu (blog Help Me..Help Me!!!!). tpi kimi smekan lak kdudukan 2-2. aku lgi jringkan gol jdi 3-2 dgn cara yg sme dgn 2nd goal, jarak jauh. kimi lagi smekan kdudukan. kmudian 8 minit ktrang sme2 defensive n offensive....yg dia ni lak, sbab bngang xnaik2 n trus jdi defender, so dia naik tukar dgn nizam, apalagi.....yg attacking tu aku n nizam, klau de dia, sumer srangan cam xberbisa. so, kamil n hariz uat jdi 5-3 utk pintar.....xdpt aku man of the match.
mse bio, cikgu xder kt makmal, tpi dia msuk ke klas ktrang, borak2 jer, pastu cikgu bgi nasihat kt aku, fareez, harris, n nizam, ttg hati n perasaan. atas nasihat cikgu, aku rsekan, sweetheart ni mmg minat kt aku, tpi malu nk ckap ya. tu jer. it's okay, lgpun kte fareez n fahmi, sweetheart aku demam. kwn dia lak (yg minat kt fahmi n fahmi minat kt dia) tnye kt fahmi yg aku ada x lalu dpn klas dorg tdi? eh, dhlah aku ni malu lalu klas dorg, xkan aku nk uat keje tu? mybe dia silap tgk kot....
mse math lak, teacher soh uat soalan trial SPM terengganu 2008 paper 2. rehat lak, aku dok lepak kt 5pintar dgn nad, fahmi n anas....eh, fahmi dh berani luahkan perasaan sebenar dia? tabik hormat!!! mse BM lak, cikgu bgi kertas trial johor jer. balik, aku ajak fahmi, anas n nada belanja mkan ABC. aku belanja tau. xper anas ajak nada, nnti aku ajak dia, fahmi ajak lak yg baru tu (itupun klau jadi), kang nnti akan ada syarikat A & W dgn F & N kt bts ni. oklah, smpai di sini aku merapu n merepek ni. assalamualaikum, see ya!!!

Tiada ulasan: