Isnin, 27 Oktober 2008

Mari Beraya, Ke Rumah Cikgu (part 1)


hello, assalamualaikum.....skang ni aku nk citer mse open house teacher rozita, iaitu our class teacher. umah teacher kt mne ntah, aku rse kt kampung malaysia raya kot...yelah, aku tau dtg jer, tpi nme tmpat xtau. plan ktrang, follow nizam, coz sbtu tu dia jdi leader. aku ahadnya. mula2 skali, nizam dtg k umah aku, amik aku gne motosikal dia, pkl 1.45 bru ktrang gerak ke flat ppr permai (kot nmenyer.....huhuhu, aku xsure). pastu, smpai kt sne, de jmuan utk pnghuni ppr kt sne, aku n nizam just pndang2 cam xpuas ati jer....skali fareez call aku, dia kte ada kt stesen sungai besi....so, nizam amik dia, pastu, dia amik syafiq kt stesen gak (so tired you are, nizam....i suspect to you!!!) mse tu, aku n fareez borak2 tgu dorg, eh, aku nmpak n jmpe ahmad fedtri yahya.....aku xcayer tgk muka dia, knape dia ada kt ppr ni? yg jelas, aku n fareez bgi slm kt dia.
akhirnya, ktrang berempat smpai k dlm umah teacher, eh ktrang yg 1st tau....lpas tu, dtglah student2 5bestari n 5usaha(wlau xsumer yg dtg). dri pkl 2.15, smpai pkl 3.45, ktrang berempat kt umah teacher, aku rse lah.....ktrang 1st dtg, pastu last blik....yg jelas, kt sne aku mkan pulut + rendang dgn mihun sup....fuh, mmg best tau.
blik dri umah teacher, nizam hntar syafiq ke CC maju, aku n fareez jln ke stesen, aku rse syok + suka mse melintas lebuhraya tu, yelah, kete laju siot...kang xpasal2 jdi arwah aku dgn fareez, spe yg susah......korang lak yg susah. skali, nizam sms aku, tnye nk kne amik x. aku jwb, amik fareez, so aku jln kaki dri stesen sungai besi ke umah aku, aku kte kt dorg, ini latihan untuk esok. esok ariff bawa kalin, takkan ariff yang letih kan. so, nizam n fareez ucapkan au revoir kt aku. fuh, dri pkl 1.45 smpai 4.45, aku rse ni satu pengalaman yg best gak....eh, yg ahad lgi best tau, aku akan citer dgn cara yg mmg best, lain daripada yg lain. ok, assalamualaikum, see ya!!!

Tiada ulasan: