Khamis, 9 Oktober 2008

Kita Bagaikan Romi dan Juli......


hello, aku xnk bazir masa aku. selasa, ustazah msuk klas ktrang, just bincang jer, but not bincang soalan trial SPM. kimia lak, smbung bincang soalan, tpi cikgu lak mrhkan ktrang coz blagak sombong. EST, teacher xder. english, puan selva just bagi kertas english jer, pastu bincang....yg kesian tu, roy xdpt kertas 2 dia coz dipercayai hilang, so dia terpaksa uat blik (so pity, huahuahua...). math lak, bincang kertas 2. itu jer utk selasa.
rabu lak, math, bincang kertas 1. BM tu, just bincang2 jer..(aku pun xtau n x ingat bincang per mse tu). Sejarah lak, cikgu bgi kertas, serius, yg ni bru kejutan, aku 3rd highest. highest rachel (72), pastu bowe (70). aku apalagi, say thanks a lot to my beloved history teacher, mr. kanesan. Est tu, mse rest jer, aku, aishah (penolong PRS), aliff n roy merayau2 utk bgi pengumuman utk badan khas form5, ada meeting khamis ni, wajib berkenaan jamuan akhir tahun. abih jer merayau, aku n nizam cari lak ustazah utk amik kertas Pend. Islam, tpi xberjaya. English lak, bincang summary n novel. mse balik, aku stay jer kt 5B coz aku nk tgu dia jer kuar dri kelas, aku nk luahkan, tpi xdpt2. aku tgu, dia xkuar, mse aku gi solat kjap, dia dh xder. apalah nasib aku.
khamis lak, yg ni yg uat aku sakit hati tahap dewa bul. mse Pj, ktrang main bola. mse bola tu ada kt udara, aku rebut dgn 2org ni, utk dptkan bola tu, aku tanduk, yg sorang ni guna lutut, yg sorang ni lak guna badan dia. aku dpt tanduk, masalahnya, dorg berdua ni lnggar aku. unexpected btul, serius, mulut aku berdarah akibat collision tu. aku fikir gigi patah, skali bibir aku koyak. aku cuak gak mse cikgu PJ kte mesti ke hospital utk kne jahit, tpi doktor kte xper. apa2pun, thanks bebanyak kepada kwn2 sekelas aku, seperti
  • fikri, you are good class monitor, kau sedar kawan sekelas kau cedera, thanks for your advice.
  • nizam, thanks for your ice cube, nanti ariff belanja ice cube.
  • fareez, thanks coz kau pnjamkan pen kat aku untuk tulis wasiat aku tu. hahaha
  • masbab, aliff, harris, bowe, syaf, kau sedar gak ada kawan kau cedera, kau tanya ......tu baru kawan
  • roy, kau susah payah cari cikgu tadi kan, harap2 kau cepat kurus (hahaha...)
  • lynn, pad, mahmudah, sheba, korang bagi tisu tu, nanti aku belanja korang sekotak tisu, hahaha
belum lgi kwn2 pintar
  • fahmi n anas, thanks a lot, korang buat apa eik? ooo, fahmi n anas kan saudara aku
  • kamil, toyol, hariz, husairi, korang x tahu apa2 atau x lakukan kat aku, tpi korang ada lak tanya aku, tu lagi bagus daripada xtanya kan?
  • kimi, awak dah langgar saya, tapi saya xmarah sebab awak langgar kaki saya dengan lutut awak, lepas tu awak sedar dengan kesilapan awak tu. thanks a lot bro, baik sedar walau sedikit yg dilakukan berbanding otak ada, xsedar2 dah buat, malah buat bodoh. AKU TAHU KAU BODOH DARIPADA AKU DAN HARTA KESAYANGAN KAU TU!!!
apa2pun, aku nk siap2 utk jumaat ni, aku nk luahkan, mahu x mahu harus mahu....doakan ya. assalamualaikum, see ya!!!

Tiada ulasan: