Isnin, 6 Oktober 2008

Welcome Back To School World!!! I Hate It....


hello, akhirnya aku dpt gak 'selesaikan' mse cuti rye aku yg cam xbest ni. mmg btul aku rse xbest, ntahlah, mybe sbab 37 hri lpas mula sekolah, bru 'perang dunia' akan meletus. apa makna cuti ini, kalau kita semua akan menghadapi perang selepas kita mendapat kebebasan dan kesenangan untuk seketika? ini tidak adil, saya tak setuju (sorry, ktua pmbangkang ckp).
apa2pun, skang aku xnk citer psl raya lgi, aku nk citer apa yg tjadi kt BTS hri ni. pgi aku dh smpai kt sekolah, mcam biasa jer, tgu paper for trial SPM jer. mula2 dpt BM kertas 1, aku tension gak coz aku dpt 79 jer, highest 87...itupun puan hanim xske sgt dgn result tu. apa2pun, cikgu puji aku utk kertas 2, hahaha.....ayat-ayat cinta konon. abih tu, dpt kertas add math(mksud aku, bncang kertas add math). aku agak terkilan coz aku bkn highest, tpi fareez. tpi aku xterkilan gak, coz aku sng nk potong dia nnti. watch out fareez!!! abih tu, dpt fizik kertas 1 & 3, aku dpt 33 & 36, mslhnya, nizam n fareez lgi tinggi drp aku, sper yg xpuas hati selain mat syahir? belum lgi kertas kimia, serius, aku agak terkejut....coz aku gagal utk kali pertama, 37 full mark aku tu. aku terkejut, tpi aku sedar gak, aku kurang usaha mse kimia. harap2 cikgu xmrah kt aku. yg aku pelik, kenapa pengawas (mendiang) tu dpt sme gak, 37 dgn aku? tpi aku tau dia tu kuat 'fail' utk kimia (oops, aku bkn sombong, tpi itu hakikat). alahai, dia kt kls lain lak dpt 46, malu aku. dhlah cikgu kte, kls tu tgk result kls aku.....
apa2pun, aku amat gembira, sbab aku jmpe dia....fuyoh, aku mmg xsngke, klau aku dpt dia, mmg bertuah aku. aku smpat borak2 n gurau ckit dgn dia, pastu aku bgi dia hadiah biskut oreo, coz dia mnat tu. hrap2 dia bkn jer mnat biskut tu, tpi mnat org yg bgi.....hahaha
insyaAllah klau parents aku bgi bkak com, aku update blog ni. apa2pun, assalamualaikum, see ya!!!

Tiada ulasan: