Sabtu, 25 Oktober 2008

Let's Countdown To End Of The World......


hello, aku post jer utk citer seminggu ni. isnin, aku dh agak dah, sikit jer yg dtg....aku rse cam xder jer penghuni smkbts ni, yelah, sikit tau!!! yg aku ingat, aku ajar ira addmath. aku ajar dia tu coz aku rindu dgn beg dia jer yg warna pinky tu, so sweet tau......huhuhu. dia lak dh tau secret recipe tu, dia kte drpd nad. xper, leh dimaafkan. selasa, camtu gak. eh, aku lpe bgtau yg result trial spm dh kuar. aku dh agak dah, nizam 1st, fareez 2nd. yg penentu ni, antara aku, rachel n ira jer....spe 3rd? sblum result kuar, aku dh mjangkakan, rachel 3rd, aku 4th.....skali mmg rachel 3rd, tpi aku 5th n ira 4th. knape leh jdi camtu? coz mmg pun aku 4th n ira 5th, tpi aku amik tasawwur n ira amik sains sukan, oleh sbab mrkah sains sukan lgi tinggi drpd mrkah tasawwur, so aku kalah......sorry for nizam n fareez coz cannot make all of PRs in top 3. mcam mid-year tu (igt mid-year, igt lak zaman kegemilangan aku, fareez n nizam mse ktrang ber3 conquer top 3).
mlm rabu lak, aku teringat yg aku xder gmbar PRS lastyear, so aku msg nizam, aishah n amirul.....dorg ada kcuali nizam. so, aku pnjam kt aishah. rncananya aku nk scan kt computer, lpas tu cuci kt photozzoom....
rabu tu, fareez uat open house, aku mmg igt...tpi lupa lak, coz fareez xckp face-to-face kt aku. so, aku puasa enam lak, dia call aku suruh dtg, apalagi, aku kte la yg kau xde kte kt aku, so aku xtau. aku dtg gak ke umah dia utk scan gmbar PRS tu, dpt jer scan, cuci terus....dpt mlm tu gak hasilnya. khamis lak, aku main bola dgn skuad lastweek.....position aku x efisien langsung....right winger, pdhal aku lebih efisien utk left atau centre mid...plawanan tu mmg best, 13 minit plawanan, akhirnya skuad aku dpt gol lwat hntaran cantik harris kpd aku, mmg ske aku tu...5 minit kmudian, nizam buka peluang (but not him scored this goal) utk gol k2. lpas tu, defensive offensive lak....akhirnya hariz uat jdi 2-1. nizam aku rse pd game tu mmg man of the match coz mnunjukkan pmainan yg best, dia mjaringkan gol ketiga slpas hntaran fareez yg xsengaja. aku fkir mse dh tamat mse plawanan 3-1, skali anas n kamil gol dlm mse 5 minit utk jdikan 3-3. no golden goal!!! yg jelas, aku gol lgi, insyaAllah aku gol lagi!!! but I think you are good defender, not good goalscorer or attacking, okay?
jumaat, ni yg syok cam bangang. yg dtg ke skul hnya 8org jer, sumer llaki. bangang x? apalagi, ktrang main2 jer, kcuali mse bio n english. wlaupun teacher msuk, ttapi ktrang study smbail borak2 jer....aku igt lgi mse bio, teacher borak2 psl variation, her openhouse, inheritance, her openhouse....english lak, bincang discipline, the pearl, deepavali, happy holiday. mse balik tu, fahmi n nad citer (sblum tu fareez citer kt aku) yg mne, citer aku dgn dia tu dh mula tsebar....aku ok jer, yg aku takutkan smpai klas yg jauh drpd ktrang tau....ni yg aku bengang, klau aku leh settlekan, klau dia dpt tau, aku rse dia akan kte ariff ni menggediklah, mana ada kami berdua seperti itu? ariff ni mengada-adalah....nk ker aku kne cmtu, pastu aku kne lupakan dia? baik xnk....
yg jelas, aku, nizam, fareez, syafiq n aliff (wlau aliff tarik diri last minute) ada plna yg cukup bangang. aku harap berjaya......sabtu gi sungai besi, ahad gi kajang, isnin gi assault atau de dust. ok, assalamualaikum, see ya!!!

Tiada ulasan: