Jumaat, 18 Julai 2008

BiaRkan AKu MenJaga PerAsaaN Ini....MenjAga SegenAp CinTA YAng TeLAh KAu BeRi................


ntahlah. aku tringat lak nk gne tjuk tu............herm, klau korang tau, tu lgu ksukaan aku....waaaaaa, manyak baik punya. ok, aku mlekan citer ni dgn bismillahirrahmanirrahim, amiinn. pgi2, dh ujan lak, hurm ntahlah, tiap jumaat pgi ujan, lastweek ujan gak.............so aku dtg ke skul dgn my beloved daddy and mummy...smpai kt skul, jam aku mnunjukkan pkl 7.15am, so aku xder mse nk gi ke umah fahmi lgi..........xper, aku ltak jer beg.....aku grak kuar skul mnuju ke apartment. aku lalu pintu 2 apartment, but before aku mlintas jlan, fahmi n syafiq dh de dpan2 mte aku..xyahlah aku nk tgu dorg. fuyoh, fahmi with new style, aku tau larrr kte ber2 nk cerai, tpi xkn mse ni kau dh pkai bju melayu? kau ni ada2 aja................oklah tu, stidak2nya kau tiru aku utk pkai bju melayu.cayalah. smpai kt skul, aku n fahmi gi k dwan, asembly ari ni de perasmian minggu bahasa dan pusat sumber sekolah.........spe yg rsmikan klau x pengetua(wlau xtua sgt....) smkbts. dhlah pljar2 trauma dgn dia coz byk ckap tiap bgi ucapan, dia lak berucap.hei, klau aku jdi dia, aku akan kte jer saya rasmikan dengan ucapan bismillah. sekian, terima kasih. hahaha, derhaka lak aku dgn pengetua skul aku....apa2pun yg uat aku bngge mse assembly tdi tu adalah my little brother leh bce ikrar dgn sempurna.............yelar, spe abg dia? hahaha, jgn lak jeles tau...
abih jer assembly, msuk klas, de exam BM intervensi 2...........wuahahahaha, aku ske coz aku skelarrr......exam yg aku rse easier than mathematics paper 1..........coz leh tgk buku, tpi soalannya, masyaAllah, cam ntah paper. de ker tnye soalan berapa mukasurat cerpen Anakku Bukan Anak Selamat? tu example...yg jlas klau uat exam dgn cikgu Hanim tu, korang kan dpt soalan cam ntah paper, xde kaitan ttg soalan komsas sbnar.
abih BM, de biologi.......aku elok2 concentrate mse stdy, skali aku msuk lak dlm pbualan dgn fikri-fareez..........korang fham2 jela aku ni, klau de citer best, aku cam lpe spe di skeliling aku.....dorg ber2 tu citer psal pe? ooo, psal dorg citer dgn hidayah smlam tu kt klas 5B(mse aku meeting, fareez lak dtg lmbat coz bnde nilar....). citer psal psangan tbaru kt klas(aku rse xbaru pun), tpi aku tkzut lak yg mne dorg ber2 dh tau.........wei, aku xde uat mulut ok, kau jgn lak kte aku fitnah..........pastu citer psal afiqah-ummul yg cam ________________, aku xleh ckap coz wlaupun dia tu ex aku, tpi dia ttap kwn sklas aku gak tu, ok. aku tkzut lagi coz dgr citer tu..........smpailah ckgu roshazita tnye ktrang kt dpn2 makmal, kalian ni cerita apa? boleh kongsi sikit dengan cikgu? hah, kelam kabut korang, aku just listener jer......hahaha.
after biology is addmath.....yes, aku dh buktikan kt dunia(wlau sume dunia xtau lgi....) bhwa aku xterer sgt addmath....aku klah dgn fareez, congratulations for your victory fareez(klau maths kau jgn lak lwan dgn aku, ok?). abih jer psal exam paper, klas 5B study about proBABIlity distribution, best gak tjuk tu...12pm, teacher selva msuk lak kt klas, ajar literature. aku dhlah xbwak novel the pearl, nseb baik de prob yg mhalang teacher dgn sempurna..........abihlah kisah kt skul, so aku gi ke umah fahmi utk tumpang tdo jap sblum solat jumaat. grak sme ke msjid, jmpe la zabri, syafiq, nizam, helmi(class-mate of jamil), syed(my boss for exco surau), anas, kamil, masbab, fareez....tu jer yg aku igt. abih jer solat, aku dgn anas n fahmi gi ke mu dad's office utk tgk video MGS4, download gmbar n so on........hah, tu jer yg aku rse blaku utk ari ni. sok weekend, so citer ni delay ke isnin, ok. assalamualaikum, see ya...

Tiada ulasan: