Selasa, 29 Julai 2008

Wei.....pe MkSuD KaU Yg PRS HdUp dLm KhaYaLan hAh?????


hello asalamualaikum.......aku dh kte, arini aku hepi cam nk mampus!!! ntahlar....aku rse world war III nk dtg k klas aku sndri.....yg dhlu ksih syg kini jdi nci, yg dulu bnci kini jdi msuh....hahaha, aku suka, aku suka!!!!!wahai syaitan, hancurkan kedamaian antara kami semua...saya menunggu(korang jgn lak kte yg aku ni pemuja syaitan.....nauzubillah!!!)
aku dhlah bgun lmbat, pastu breakfast xpulak.....so aku mnum jer milo sgelas n setin.....roti 2keping.....aku grak dgn perut yg mnyanyi.....smpai kt apartment, aku tgu jer fahmi dpn kdai sina tu...coz klau aku grak ke umah dia, aku dhlah ltih gler, pastu aku lpar, pastu ntah2 dia dh grak.......so aku n fahmi grak ssame.....smpai kt skul...pgar lak nk ditutup, fuh naseb baek jer smpat.....assembly cam bese. naik klas, pendidikan Islam uat pembentangan, yeah, aku n fareez uat pembentangan gak...tpi aku xpuas ati, mse aku ckap kau uat2 xdgr, mse yg laen ckap kau uat2 dgr lak......so aku sound kau.....abih pendidikan Islam, ktrang gi makmal kimia, uat experiment sabun a.k.a soap(not soup). abih kimia, ktrang study EST, fham2 jelar aku mse EST....tdo atau xuat keje.....hehehe. so rhat, aku gi kantin.....abih rhat, english lak mnanti ktrang, uatlar keje tu.......math lak, ktrang just study jer about aviation and navigation(hah, bila mse lak math de cmtu?). tpi aku yg mse tu dok kt blkang klas, tdo dgn fikri n harris.....ktrang smpat lak tkar syif.....hehehe. yelar, mte dh brat, so lyan.....so, abihlah citer utk arini......sok lak, ntahlah...yg jlas, aku nk tgu mse PJ, what happen? ntahlar, assalamualaikum, see ya!!!


(oleh sebab ada masalah elektrik pada komputer saya, maka blog ini telah diposkan pada keesokan harinya. harap maklum)

Tiada ulasan: