Rabu, 23 Julai 2008

sOrrY....It'S nOt My FaUlt

hello, sori aku xupdate blog aku lgi utk bbrapa hari ni....yelar, computer aku dh rosak, fham2lar....aku kan hobi mengjahanamkan barang yang dah jahanam......korang jgan lak try utk uat camtu ok?
utk mnebus kesilapan aku 2 hari+rabu ni, so aku citer dri isnin.....isnin, pagi tu bce yasin(not fikri's daddy), pastu badan khas amek gmbar.......byngkan, aku dri pkl 7.30-10.00am de kt dewan bestari utk amek gmbar....so aku xstdy BM, pendidikan Islam n addmath....mse rhat, harris ajak aku uat satu amalan mse dhuha, apalagi klau bkan solat dhuha....dhlah aku xpnah solat dhuha dlam mse 4 thn ni......thanx a lot harris, you are my best friend.(beside syahir, mendiang). pastu gi ke makmal fizik, n aku tnampak satu kejadian yg tlah aku predict....kwan aku tu dh tau hakikat cinta(tu lgu 6ixth sense).....yelar, klau ttibe xtau hal sbnar, pastu tau hal sbnar, spe yg tkzut? pasti korang kan??? ntahlah, aku dh mlas nk ungkit2 psal kjadian tu......abih jer fizik, kimia kt klas 5b, tpi bdan khas ttinggi amek gmbar lgi.....aku dh boring dgn amek gmbar tu....tkut lak gmbar aku de tiap 3 mukasurat.....spe yg boring? abih jer amek gmbar, pastu go home.....abihlah citer ari isnin....
selasa lak, assembly, pastu pendidikan islam....ustazah bgi kmpulan utk uat projek, aku dgn fareez uat syeikh muhammad abduh...yg lwaknyer, ktrang b2 jer dlam satu kmpulan...yg laen, 3-5 org, spe yg xskit ati? abih jer pendidikan islam, kimia kt makmal n teacher ajar about soup, eh silap soap......yelar, aku dhlah lpar mse tu, trdengar lak soup, spe yg xnk soup mse lpar, slain syahir? hahahahaha, sori, selingan....abih jer kimia, EST n ktrang uat ltihan(aku kn mlas uat lthan EST, so aku conteng2 ktas jer mse tu....)...rhat aku cam mlas nk gi rhat...abih jer rhat, auntie S(bukan nama sebenar) dtg lak ke klas....uat lthan yg aku xske sgt coz tgan aku dhlah lteh.....but it's okay. last subject is math, n aku dpt mrkah...hahaha, fareez aku klahan kau.....xper, tu psaingan yg ckup hbat, kau amek addmath, aku amek math....aku amek afiqah, kau amek syahir, deal or no deal? hahaha..............balik skul, de lthan drama.......aku mmg boring tgk drama realiti tu mse aku lthan drama aku ni...........but it's okay................
rabu, pe lak dgn rabu ni? assembly smpai 30 minit coz ckgu2 BTS meeting, pastu gi ke klas, stdy math tpi teacher xde.......pastu BM n ckgu hanim ajar ayat majmuk.....sejarah lak ckgu bgi RMK kesekian kalinya, korang tau x pe dia RMK tu? RMK tu Rancangan Mengajar a la Kanesan. hahaha, tu ayat aku n aliff.......xsngke lak aliff de niat camtu. abih sjrah, rhat. abih rhat, EST n teacher soh uat lthan SPM 2004, dhlah dia soh ktrang uat, tpi dia lak uat keje kt klas sblah.....hah, drama realiti lgi aku nmpak.....slain de dua org dduk blkang aku.........npe lak korang dduk blakang aku? xder tmpat laen ker? xper, english teacher lak uat bnde2 yg mmg msti dibuat tiap english...............uat exercise kat buku exercise yg biasa ktrang gne..........hah, aku xtau nk ckap pe lgi, so aku ttup citer ni smpai di sini, ok? apa2pun, thanx to my best friend, farez coz bgi pnjam computer dia utk uat blog ni.....aku jnji xkn jahanamkan computer kau fareez.....and to syahir. oops, dh mendiang, silap tu!!! ok, assalamualaikum and see ya!!!

Tiada ulasan: