Rabu, 16 Julai 2008

HuLaHuP, HuLaHup, HuLaLaLa HuLaHuP, nI akU, Ok................


hello....sori smlam coz aku xdpt citer, aku bz gk smlam...yelar, aku dh krg tdo, pastu aku byar hutang tdo aku tu.......so skang ni aku akan citer ttg hri selasa lps tu, ok......
aku nk smpai jer kt skul, gi k umah fahmi coz aku jnji nk grak sme2.......aku grak ssme lar......smpai jer kt skul, assembly n aku 1st time msuk brisan 5B coz aku kn alwayz myorok kt bilik PA mse assembly, tpi apakan daya, bdak2 PRS yg lain xde utk bce doa bru, so aku lak kne.............dgn cuak tpi brani aku bce jer doa bru tu(wlaupun aku xhfal doa tu.........). pastu grak k klas msing2, mse 1st, stdy Pend. Islam, pastu Chemistry.........aku cam ltih xbermaya jer aritu. yelar, korang ni cam xfham2 jer................bngang tol aku nh. abih jer Chemistry, aku naik k klas, stdy EST(ni sbjek yg mne aku mls uat exercisenyer......ok?). hurm, ntahlah, aku rse sma ada sok tu hri ke-1111, atau coz aku ltih krna aku xder mood mse tu.............abih rhat, aku anta folio addmath tu, n sgala problem aku ttg folio addmath has settled......waa, so happy maaaa................xtau gua nak cakap apa, yg jelas manyak happy woooooooooooo........................................lpas rhat, English n ktrang soh uat exercise yg mne leh uat tgan korang lnguh thap cipan(klau korg xreti nk tlis laju, ok). yup, last period, Mathematics......one subject that made me happy since i was born, hahahaha........but ttibe lak teacher cam grang, soh ktrang sume siapa yang tak hantar exercise math 2, sila berdiri........so aku adalah trmasuk golongan yg xanta lgi...........yelar bdak pndai math(bkan smbong, tpi fakta, ok)yg sorang ni, mne ske uat exercise.........ketika ditanya pe alasan aku, aku jawab saya tak sempat salin soalan yang last, teacher.........so, aku n kengkawan2 yg senasib seperjuangan yg lain dimntak utk completekan exercise tu.........hahaha, aku dgn bngga pnjam pksa fareez nyer.........why? coz before i borrow his book, afiqah(org yg uat aku ssah dlm folio addmath tu) dh pnjam dhlu, so aku mntak blik kt dia, hahahahaha........................best tu. dgn mke yg masam+sedih+touching, dia cam mrayu kt aku n fareez(aku rse kot...hehehe) utk bgi pnjam exercise ktrang......but no allowed, ok? apa2pun, atas rse kasihan, aku bg dia pnjam.....lgpun tu hri terakhir aku uat baik2 kt dia(rse cdey tu de gk.....), blik skul, aku tmankan fahmi ciapkan folio addmath dia, abih jer anta kt ckgu, aku n fahmi grak smbil mmbayangkan hari ke-1111.......ntahlah....citer hari rabu menyusul ja gi, ok...

Tiada ulasan: