Khamis, 24 Julai 2008

HeLp Me..HeLp Me!!!!


hello...skang computer aku dh ok, so skang aku leh citer ttg kwan2 aku, ok................khamis ni, kt skul de kesah yg aku rse cam xnak hdup kt my own class n nk jdi pelarian lak......npe? aku citer dri awal, ok?
pagi2, lpas assembly, bdak2 yg dpt anugerah kokurikulum tu tpakse uat raptai lak......hahaha, cian kat anas, fahmi, fikri n kamil coz xdpt main bola.......it's okay dude, coz a new star has borned, and it's me.......hahaha. yup(kot), aku main dlm team harris, toyol, nizam n fareez.korang dpt bayangkan pasukan ktrang cam underdog lwan bdak2 yg star smacam, except husairi......but ktrang mdahului seawal minit ke-2 via...my goal...hahaha, aku ske coz tu jringan aku slpas 2bulan xjringkan goal(last mse aku lwan adek aku sndiri, 2goal). 7 minutes later, nizam lak jringkan goal.....pastu nizam lgi.....so dh 3-0, hahaha.pastu msuklah kamil n anas dlam team ktrang, fikri n hariz dlm team dorg.....kdudukan mjadi 3-1 slpas kimi uat 1-2 dgn syaf(atau bowe, aku xsure). 3-2 via kimi's goal atas ksilapan anas bagi bola kt fareez kt blkang.....xper but cuak, but kamil bjaya gak jauhkan margin goal hasil goalnya....n aku dpt gak jaringkan goal last minute hasil free kick kamil, aku bwak bola tu n aku rembat atas ksilapan fikri...........dgn jarak 3meter.....yg lain 1meter pling jauh......so, aku n nizam jring 2goal, n yg pnting, kau xdpt jringkan goal.hahaha................
biologi lak, aku cam xlarat coz lpas bola, aku sdar yg aku xmkan pgi lgi........so aku tdo jer kt makmal. abih tu, math n aku salin jer nota yg teacher bgi.....teacher lak xde suare coz xchat ckit....rhat, fuyoh, aku n anas n fahmi nmpak 1kjadian musahaqah kt 4maju, de hamba Allah tu peluk rkannya n, aku xnk citer lar, coz aku knal dorg tu......mybe gak die tgh bce blog aku ni....
abih jer rhat, gi makmal fizik n ktrang discuss ikut puak msing2 utk hari koko yg akan blangsung sbtu ni.....mse tu lar, lynn uat announcement nama-nama yang aku sebut ni, tunggu lepas balik di kelas, aku, ieka, zabri, mel, fareez, kembar, bowe, fikri, syafiq, ok.....aku nyaris jer myampuk weh lynn, aku tak ker.....yelar, aku kn kaki sakat.....abih jer fizik, BM lak kt klas.....aku xconcentrate coz syaf lak de prob, so aku real-x kan die.....
ok, meeting PRS ttg hari koko, aku, nizam n fahmi gerak, fareez kt klas......ntah knapa aku soh fahmi ltak beg dia kt my class.....abih jer meeting, aku n fahmi amik beg, lalu kt klas tawakal....ati aku rse xcdap pabila nmpak afiqah kt tngga, npe lak die de kt cni? aku lalu jer n aku nmpak klas ttutup, tingkap ttup, hariz n kimi kte kt ktrang aku tak dengar apa-apa, what the matter are they doing in my class? aku usha via tngkap, lynn n otherz usha aku lak dgn rse plik....aku kte aku nak ambil beg aku saja...so i am allowed to do that...ttibe fareez trik tgan aku n kte bhwa dorg tu sdg debat psal ieka tu boneka....aku rse cam bodoh tu ada gak, bnde yg dh lme xyah dibangkitkan semula.....menegakkan benang basah....yg jlas aku xnk join wlau aku dbayar mahal.....aku xnk!!!! ok!!!!
ntahlah, hidup ini penuh pancaroba, ada yang di atas, dan ada yang di bawah.....the conclusion is, aku xtau nk ckp pe!!!!assalamualaikum, see ya............

Tiada ulasan: