Ahad, 27 Julai 2008

HeLLo, Please Take Out Your Children, OkaY??? I Hate That


hello, assalamualaikum, very good weekend.....hahaha, aku rse cam best jer weekend aku skrang ni.....coz aku dpt rhat.....tpi ptg ahad lak cam de musibah dtg....npe yer? ntahlah.....ahad aku bmula dgn tidur pagi pkl 3am, coz aku tdo lmbat sbab nk abihkan games fifa07 aku tu.......hahaha, settle gak game aku tu...so, aku tdo pkl 3am, tpi aku kne gak bgun pkl 6am coz solat subuh....yelar, so, aku bgun, pastu aku solat........abih jer solat, aku smbung tdo aku tu.........hah, ngantuk giler......
pgi lak, aku kne bgun pkl9 atau di bawah tu coz aku nk beli nasi lemak.......yelar, sbgai anak watan yang sukakan makanan dan masakan Malaysia, wajib bagi aku untuk beli nasi lemak tiap hari ahad....hahahahaha, kempen free tu. lpas jer aku beli, aku mkn nasi tu sorang2(yg laen xleh join......nnti abih lak), yelar....eh, npe lak aku msti beli di bawah pkl 9am? sbab klau lpas pkl 9am, nasi lemak+sambal paru habis lak....cian kat aku..............................tu feberet aku klau mkn nasi lemak, hahaha.(aku rse, motif citer ni nasi lemak jer....hahaha). abih mkn, aku smbung misi aku, iaitu tdo......aku tdo smpai pkl 11am, aku tjaga, mak ayah aku nk ajak aku kuar, tpi aku kte xnk coz aku de keje skul(kononnya, pdhal aku nk maen game fifa07 tu, hehehe.....jaat tol aku nih). so aku sorang2 jer kt umah, maen game tu spuas2nya....................
hah, zohor lak, anas call aku nk dtg, aku kte pkl 3pm leh dtg x, coz ariff nk mkn...pdhal aku nk abihkan fifa07 aku tu....hehehe, tpi pkl 3pm, anas dtg lak, aku xmkn lagi!!!!! hah, xper, ktrang study math dhlu.....pastu maen fifa07........pastu anas nk uat blog, so aku tlg dia lar......mslah timbul apabila ada bdak ni......kcau ktrang gne computer!!! hah, tu yg uat aku skit ati, dhlah aku nk YM dgn kwn2 aku, anas nk uat blog baru dia....hah, aku dh pening............help me, help me!!! hah, aku rse blog utk arini aku hntikan smpai di sini jelar....yg jlas aku de citer yg best, tpi sok aku citer, ok...assalamualaikum, see ya!!!(not luv yar)

Tiada ulasan: