Ahad, 13 Julai 2008

sEmBaNg2 WeeKeNd.....



yuhuuuu......hello 2 everyone, sori smlam aku xde citer uat korang....psal pe? psal folio addmath nilah, aku tpakse bsengkang mate smpai kul 2pgi n esoknyer aku bangun kul 6pg tu....what a tired day!!! huh, tu sabtu, klau ahad lgilah....aku hmpir2 tbabas subuh, mak oii...................................................
but it's okay, skang tpat pkl 9mlm hri ahad, folio tu akan tdo slamenyer n xder yg akan usik die tu....slain ckgu addmath aku. ok, skang pe citer? oops, lpe lak aku bhwa aku yg akn citer kt korang skang ni, hehehe mklumlah, orang excited yg bru lpas dripada seksaan addmath.
klau weekend ni, one thing that remembered me, iaitu my close friend. ntahlah, aku rse, dia ni laen dripada yg laen......aku akan jmpe dia kt skul jer, kt luar? xyah bharap lngsung....dia jrang kuar rmah...laen cam aku yg hobi keluyuran(oops, kuar lak dialek asing, hehehe. that means merayau, ok?). aku igt, 1st time aku knal die ni, mse form2. aku 2 usaha(6th level) sdgkan dia 2bestari(1st level). bgaikan langit dan bumi.....but how we can meet? the answer is mathematics, yup................npe lak korang uat mke?
of coz, aku knal dia sbab mse tu, stahu aku, dia tu the only malay boys yg leh mngancam monkey(skang ni mendiang kt smkbts, ok).....but slpas aku dtg, aku lak yg mngancam monkey tu.....tpi aku xsombong(angkuh adalah......hehehe), aku nak gk knalan dgn mamat tu n tatap muka dia, but i was afraid..........yelar, bagaikan langit dan bumi.
lastyear 2005, de jmuan badan khas, wlau aku xbadan khas mse tu, tpi aku tpilih gk utk prgi coz aku adalah ahli kelab kemahiran hidup, n ckgunyer adalah ckgu badan khas.....so aku dgn bbangga dduk sama tinggi, berdiri sama rendah(eh, btul ker simpulan bahasa aku tu?) dgn bdan khas....but aku xprsan yg aku semeja dgn dia.....................
2006, aku msuk 3bestari.....hahaha, aku skelar coz aku adalah satu2nya pelajar yg bkan dri bestari atau pintar(2nd level).........aku nak gk jmpe mamat tu.....skali, dia cam uat bdoh kat aku, but its ok. blan 2, aku dduk dpn dia, n di sanalah ktrang jdi akrab.........terutamanya mse blan 4 yg mne dia dduk beside me.........eh, org sblah aku sblum tu mne???owh, dia tkar tmpat dgn mamat tu........smpai ktrang sme2 jdi prs(not perosak rakan sebaya mse tu), monkey's challengers, sme2 gak jge PA mse assembly, badminton, and so on.....byk gak tu....
seperti kata orang, setiap benda yang bersama-sama pasti akan berpisah.......cam tu gk aku n dia, dia msuk 4pintar n aku 4bestari........but its okay, jiran gk tu........ntahlah, aku rse, dia ni pelik...npe? sbab stiap yg dah xsklas dgn aku, pasti akan renggang hubungan jiwa ktrang, except him(de lgi sorang....nk tau spe, tgok jelar mggu dpan). ntahlah.....apalagi kjadian bru2 ni mgikat ktrang......kjadian pe? adalah.....yg jlas ttg gurl. apa2pun aku hrap dia tu bhgia klau jmpe psangan hidup dia yg baik hati.......(kau gk doakan aku, ok?). nak tau spe, lu fikirlah sendiri, assalamualaikum.....................jmpe sok, ok?