Jumaat, 11 Julai 2008

yeah, NI citer FIRST aku..........



jumaat......hari yg bgi aku best gk, npe jumaat? sebab ia best.......hahaha. pgi smpai aku kt skul, aku tgk tarmac dh bsah coz lngit pgi pkl 3am dh nngis, aku xtau spe yg cdey pgi tu.....smpai jer, aku ltak beg aku, aku bce kosmo yg aku bli mse pjalanan k skul. aku tgok lak, xder ssaper budak garuda bestar yg dtg lgi....aliff yg biasanya mdahului aku pun xder lak pgi tu. biase tu, ujan pgi tu mbuat org leka dgn khidupan d hri jumaat ni....tpi 1st bdak garuda bestar yg aku jmpe ialah fikri...spe yg xknal dia? ni gmbar dia kt sblah kiri...hahahaha, feymes lak kau fikri. pastu mkin rmai bdak garuda bestar yg dtg, aku lpak jap dgn anas, my little brother...dia bru jer smpai dgn his beloved wife...what a romantic couple...aku pun jeles lak tgk dorg jln ssame tu...loceng bunyi, pastu aku n anas gerak ke dewan n dgr bebelan penjual payung(korang fham2 jelar spe dia tu...hehehe). abih jer phimpunan, ktrang grak ke klas n bdak garuda bestar bpecah ke klas bestari n pintar....kt bestari lak, ckgu hanim lak ajar ktrang komen yg positive, hahaha....korang nk tau pe yg ktrang yg nk kne komen? about my beloved(?) school, hahaha...aku yg tgelak dgar pe yg harris kte....saya suka sekolah saya sebab menyediakan makanan yang lazat di kantin sekolah...hahaha, tu satu ayat yg ckup buat aku bangga..slain itu, saya suka juga pentadbiran sekolah ini, suka dengan kaunselor sekolah yang suka mengambil bola pelajar, suka dengan hukuman kejam yang diterapkan......weh harris, kau ni nk puji ker atau ktuk? hahahaha, cayalah kau harris.....mse bio lak, ckgu roshazita soh ktrang uat exercise bio....n klau exercise, drama yg menarik ialah klau ckgu soh mel, pastu mel soh bowe, pastu soh roy, pastu soh fikri, pastu blek kt mel.....hahaha, lawok giler. mse rhat, aku xnk gi kantin coz aku tmankan harris n aliff yg xciap peka dia tu...abih jer rhat, de exam addmath, fuhhh......pning tu, dhlah aku xbce satupun.....tpi xper, aku uat jer yg aku tau....lgpun fareez lgi tension drpada aku.........after addmath is our beloved teacher(aku rse tu ayat bowe...), tpi aku rse teacher selva badmood smcam jer....dia soh ktrang copy sample of exercise about The Pearl.......abih jer ktrang copy, bdak laki leh blik tpi gurl sesi pagi tgu kt surau coz de cramah psl pompuan.....aku tau coz announce mse assembly, tpi aku xtau coz aku bkannyer gurl yg msti dtg ke srau...hahahahahaha, aku rse jumaat ni jumaat yg hepi, coz de org yg aku krg ske tu xdtg skul, but org yg aku ske xdtg lak......(oops, dia bkan awek aku, coz aku xde awek bmula hri ni). so, demikian citer n kisah aku n kengkawan aku jumaat ni. nk tau pe yg akan tjadi isnin hdpan? wait n see je, ok? see ya.........

Tiada ulasan: