Khamis, 17 Julai 2008

I'm SorrY GooD ByE................hUhUhU


maaf ku tak bisa memilih dirimu, kerna ku terhanyut mencintai dia, inilah salahku yang memberi ruang dalam hatiku 'tuk mencintainya......... mak oii, lgu tu uat aku igt kt dia blek, huhuhu.................tpi aku kne tbahkan ati aku utk xkmbali kt dia lgi, ok? apa2pun, mulakan hidup ini dengan sesuatu yang baru....................so, kita enjoy(aku rse tu ayat org yg hmpir snasib dgn aku x?)
aku smpai k skul lmbat gak tu, pkl 7.15am coz aku kuar umah pkl 7am...........npe? sbab aku bgun tdo lmbat......................yelar, org busy aku ni. smpai k skul, aku jmpe anas, jamil, azwan(yg 2 org ni bdak gigih), zabri n fikri.......dorg de kat taman dkat tarmac, yelar....tu adalah satu kebiasaan bdak laki bestari, pintar n gigih klau loceng assembly xpnggil ktrang lgi.....loceng bunyi, assembly cam bese.......oops, de yg lain tau, npe? coz khamis=nilam, n that's zabri n masbab's time for doing their job....hehehe. cam bese, aku xbwak bhan bacaan like a book or novel, but i buy newspaper everyday, especially berita harian for thursday(hah, spe kte english aku teruk. tgok, aku speaking nih....). tpi lak ckgu meeting, so ktrang kte dduk lme gak tu................pkl 8am bru hbis. yeah, its time to run out, oops, silap ni, mse utk bola.................hah? cikgu saiful(apek?) de kt skul lak? nk uatpe skang nh? alahai, nk uat ujian kcergasan lak, so xde bola ari ni.....xpe, ada ubi ada batas.........nnti ktrang blas.......nk tau pe ujian pe yg ktrang uat? soh lompat gne lombol tu, hah aku xtau pe nmenyer, yg jlas gimnas uat cmtu tiap ari......abih jer PJ, biologi de lak.....hah, aku skang dh minat dgn sbjek yg 1 nh...yelar, dhlu exam aku xpnah di atas 50(kcuali formatif 1 2007, aku tiru jeevan..............), skang nh aku dpt 66, hahaha....wlau bkan usaha sndiri, tpi aku dpt gak klahkan harris yg mse tu blagak sgt dgn aku.........ari ni biologi, ktrang uat lthan yg cam boring gak.....uat lthan, tpi cikgu lak sembang2 dgan bdak2 blkang tu yg cam damn thing spirit jer.............srius, aku xske sgat dgn dorg tu(wlau xsume, ok?).................................abih jer biologi, mathematics lak.....ah, kt sbjek ni lak aku ngantuk smcam.....npe lak hah? xper, abih jer rhat......fizik kt makmal, ktrang kne siapkan report isnin lpas yg uat logic gates tu(aku xciter kt korang yer? lpe lak aku, hehehe.....). abih jer fizik, BM................waaaaaahhhh, cikgu hanim de citer something yg aku rse uat aku 'bangga' jadi pelajar smkbts', hahaha.pe tu? cikgu hanim kte pihak media ada di sekolah kita semenjak kebelakangan ini untuk menyiasat kebenaran apakah benar sekolah kita ada kes gaduh, rokok, ponteng, pasangan berdating dan sebagainya. maka, kalau ada pihak media menemubual kalian, cakap je tak tahu, ok?................................cam tu lar bnyinyer......fuyoh, aku bngge tu...........msuk tv, newspaper.............smkbts kes gaduh, hahaha......cehhh, mcam aku ske.......uat mlu skul aku jer....its time for go back...tpi PRS de meeting lak.................ni yg aku bnci, meeting, meeting, meeting...................but before meeting, aku zohor bjemaah dhlu dgn bdak2 pintar.........satu kewajipan umat Islam yang mengaku beriman kepada Allah, maka wajiblah menunaikan solat lima waktu.....pesanan ini disampaikan oleh ustaz Ariff, hahahahaha.........................kn xdose aku jdi ustaz jap? abih solat, meeting lak.....meeting psal kes2 PRS yg dh slalu aku dgar tiap thun.............ujan lak turun, cam tau jer aku bduka cita..................but its okay, abih meeting pkl 2.30pm, aku blik tpi tnampak lak kwan2 aku yg aku anngap cam my sis(hidayah, atikah n nadiah)............dgn spe lak tu? dgn dia, oh noooo.........aku jlas xnak jmpe dia lgi........before i go to my home, aku gi minum dgn fahmi dhlu, minum smbil citer our probs.......npelak nseb kte b2 sme fahmi? aku pun xtau.....................xper, hari esok ada lagi, so jgnlah bputus asa..........jmpe lgi esok, assalamualaikum............chauw lu k.

Tiada ulasan: