Isnin, 28 Julai 2008

Hahaha, Nk KneKAn AKu Yer.....???? Penunggang Motor Biru!!!


hello, good day for you all........arini aku nk citer psal isnin ceria yg aku rse ni....aku smpai umah fahmi pkl 7.05am, smpat gak rhat kt tngge umah dier smbil bce paper arini, yg aku beli kt kedai sina, kat apartment tasik height(silalah beli barang-barang yang anda perlukan di sana, terima kasih)......pkl 7.10am lak fahmi trun k bwah, n ktrang grak ssame k skul....smpai kt skul, bce Yasin.....pastu, assembly, naik klas.....mse 1st, BM dgn cikgu hanim...ktrang cam main2 jer.....pastu, pendidikan Islam, de pembentangan kump. aliff n zabri....tpi aku ngantuk, so aku tdo jap.....addmath, aku uat jer lthan tu, wlau xreti sgt(heh, ttibe lak aku cam xreti lak addmath, hehehe....zaman dah berubah, dunia dah maju).
rhat, aku gi ke kantin dgn syaf...alamak!!!aku lpe lak yg aku xbwak wallet aku, duit blanje aku lak aku gne utk byar duit klas(aku rse, ceti lynn uat aku lpe yg aku xbwak wallet, yelar, dia tnye aku duit klas mse aku bru tjage tdo.....), hah, naseb jer syaf sudi blanje aku, thanks a lot syaf, jasamu dikenang.....hehehe. abih rhat, nk gi mkmal fizik, skali gi makmal kimia yg lgi 1 tu coz nk kmas yg ktrang(oops, bkan ktrang, tpi bdak2 klas aku yg dtg, ok?) uat mse hari koko sabtu lpas....abih kmas, grak ke klas smntara tgu bdak2 tawakal go away dri makmal kimia, coz lpas mse fzik, kimia lak.....hahaha, cam best jer kimia arini, coz ckgu ajar cmne nk basuh kain dgn deterjen....aku cam tgelak dgr fikri bsuh bju gne air laut...aku tau lar kau dok kt PD......mse sjrah, aku gi surau coz aku kne btugas jdi exco surau. abih imamkan n settlekan bdak2, aku naik klas, n sejarah dgn mr. K dh tgu aku with his 'long bread'(roti panjang tu rotan, ok?)..aku real-x jer coz aku xsalah....pkl 2pm lak de lthan lakonan drama, aku nk uat btul2, tpi de 2aspek yg gnggu aku.wei, aku bkan jealous, ok....tau lar aku 'sarjana'............hahaha, abih lthan, aku go on to my home. smpai di sini citer aku, sok insyaAllah best dripada arini, ok? aminn. assalamualaikum, see ya!!!

Tiada ulasan: