Isnin, 14 Julai 2008

LtEh gLeR............bUt its oVeR NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hello 2 everyone, i am coming. eh, isnin ni aku rse isnin yg lain drpde biase, npe lak? aku pkai bju putih utk kali ptama sjak aku msuk SPM ni......hahaha. yelar, mne leh bdan khas pkai bju putih slagi die tu msih bbadan khas, tpi aku pkai coz aku lpe x iron lgi bju aku..........yelar, org bz ckit ni lpe bhwa hri sok adalah hri psekolahan......ok, aku mlekan citer ni dgn pgi2 mse aku smpai skul.....fuh, aku ngantuk siot coz aku tdo 3 hri ni pkl 2pg, tjaga pkl 6 pgi (yg aku citer sblum ni).......................so, smpai jer kt skul, destinasi aku adalah my klaz coz aku nk tdo jap.....................dh abis assembly, kwn2 bestari aku msuk k klas n diorang de yg kte wei ariff, lawa gak kau pakai baju putih ni, esok kau pakai lagi yer?, nampak mudalah kau ni ariff n byk lgi tu...korang nk ktuk aku ker, xper, ada ubi ada batas. pastu mse BM, ckgu hanim lak xde, so aku leh tdo, tpi apakan daya......de gk makhluk Allah yg mntak tlg kat aku ttg folio addmath......spe lgi klau bkan harris yg bwak laptop dia k skul............tpi xpe, mse Pendidikan Islam aku dpt gk tdo, tpi xdpt gk coz ustazah ajar ktrang ttg orang mukmin(semoga aku n kawan2 aku tmasuk ke dalam golongan sedemikian, amiinn....). abih jer ustazah, oh nooo.......................addmath, n aku xciap lgi folio tu....aku n kwan2 aku mntak delay tarikh hntar folio tu(actually today), tpi ckgu kte klau hntar sok, mrkah tolak 5%(aku xcayer)......................................tpi xpe, mse fzik tu aku dpt gk tdo wlau 15 mnit(aku rse, citer aku skang ni psal aku tdo n tdo kt skul....), abih jer fzik, chemistry lak kcau aku utk tdo.............................xper, aku uat gk experiment about heat of combustion tu. thanx a lot nizam coz help me mse experiment(and sblum2 ni gk....). abih jer mse psekolahan, (oops, aku lpe nk gtau korang yg mse sjrah xde coz ckgu kanesan xde..........yes!!!) aku blik dgn pnuh tawakal utk ciapkan folio aku n tlg kwn2 aku............aku smpai umah pkl 2.15 n mndi, mkan n solat.............pastu aku gerak ke ofis ayah aku................apa, rachel call ofis ayah aku utk tny psal addmath? xper......tpi fahmi lak dtg utk mntak tlg kat aku uat graf ICT dia....mmg hantu tol lah kau ni. blum lgi afiqah, twinz n rachel (again?) kcau aku gne YM utk tnye addmath, pliz.......aku nk uat aku nyer dhlu, but its okay...demi korang(ada udang di sebalik batu, ok?) aku tlg gak korang sume............tmbah lak athirah call aku xhenti2 utk tny addmath. fuhhh, aku rse aku cam busy man atau businessman jer isnin ni....akhirnya slsai gak folio aku diselingi dgn gelak tawa, kasih sayang(sayang kat ariff..............hahaha, spelah org tu?), sakit hati, dendam amarah dan sebagainya, akhirnya siap gk folio tu...............aku sukaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jap, sblum aku ttup kisah aku n kwan2 aku ni, de 1 bnde yg tringat, folio afiqah yang aku tolong buatkan tu dah siap ker? ok, assalamualaikum, hahahahaha............................

Tiada ulasan: