Rabu, 16 Julai 2008

HellO New WorLd......................I am HaPPy bUt I am SaD


ok, skrang aku citer pe yg tjadi rabu ni.....aku hrus trime knyataan bhwa aku akan khilangan dia dlm hati aku pd hri ni, wlaupun aku still de prsaan kt dia, tpi aku xleh tarik balik ayat aku tu.......sng citer, aku citer dri awl, ok.........
smpai jer kt skul, aku tau fahmi n anas(22 org tu cam adik-beradik aku kt skul....) xder kt skul coz klas diorang de lwtan......assembly cam bese, naik klas......aku xnk dok kt sblah fareez coz aku xnk jmpe n tatap muka dia.......tpi, rachel pnggil aku utk uatkan graf dia utk folio addmath dia. aku nk dtg, tpi de dia kt sblah fareez(fareez duduk dpn rachel, ok...), tpi sbb rachel, aku dtg utk tlg dia.........ntah knape, ttiba dia nk bgurau kt aku.......di saat hati aku akan kuhancurkan, kau datang kembali....................ewaaaah, sjak lak kt cni. mse BM lak, camtu gak......mse sjrah, aku rse hrus uat dia skit ati kt dia....yelar, mrkah sjrah aku higher than her for 1st time.........so aku dgn bangga blagak sombong kt dia, tpi dia fkir aku grau.......ntahlah, aku cam xsnggup lukakan hti dia mse tu..............smpai2 aku leh tlg dia uat folio addmath lgi...........pdhal aku dh surrender tlg dia(especially addmath). tpi ntahlah, aku xtau.mse dpt ktas exam bio lak, aku cam sjrah, blagak kt dia, tpi stiil anggp aku grau........ya Allah, cmne hamba nk gtau dia hakikat yg sebenar? hamba xnk lukakan ati dia utk ksekian kali.........................
mse English lak, aku smpat gak grau2 dgn dia.............aku xtau hrus ckp kt dia bhwa hubungan kita smpai di sini shja, atau aku hrus bdrama dpan dia. so, aku biarkan dia blik skul dhlu, coz aku nk tnangkan dri aku dgn bowe, masbab n syaf......aku blik skul smbil bfikir lngkah SELAMAT utk gtau dia........Ym adalah satu2nya cara, aku rse............so, aku YM dgn dia, tpi dia lak cam xde mood nk YM dgn aku mse tu(aku rse, bkn xder mood, tpi lteh coz aku, fareez n twinz YM dgn dia serentak...), so xkan aku nk attack dia..................lpas maghrib lak dia YM dgn aku, mse tu dia dh de mood Ym dgn au....aku nk attack dia, tpi dia msih grau kt aku smbil send lgu2 kt aku...........xkan aku nk mntak tlg kt twinz lak.......hidayah, ariff nak minta tolong bagitahu fiqa yang tolong buat surat pengakuan cerai oleh dia, ariff dah buat, tinggal tandatangan je...............tpi aku xnk ssahkan org lain........korang tau x cmne? but its okay.......aku rse sok aku leh relax jap, coz Bestari v.s Pintar akan berentap utk ksekian kali........ok, see ya. assalamualaikum.............

Tiada ulasan: